blommans-bieber-blogg

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

FRÅGESTUND-AVSLUTAD !

Av Blomman Blom - 7 augusti 2010 16:07

Heej !

Detta är frågorna som kom in :

VAD ÄR JUSTIN BIEBERS FAVORTIT FÄRG ??: Lila :)

 

HUR GAMMAL ÄR HAN ??: 16...Om du inte visste det ...

 

VAD HETER HANS MAMMA ?????: Pattie...!

 

 

Det var inte alls många frågor ... Men det var ju bara första frågestunden och jag startade ju den i förrgår liksom :)

 

Hadegott :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blomman Blom - 15 augusti 2010 14:05

Heej !' Jag har inte bloggat på gör länge nu ! :/... Men nu är jag hemma så att jag kan blogga igen ;) Jag tänkte att ni skulle få lite bilder och sen lite fakta och annat :)                                    Här kommer det : ;) Biebers ...

Av Blomman Blom - 7 augusti 2010 16:20

    

Av Blomman Blom - 6 augusti 2010 09:23

Heej ! Bara så att ni vet så slutar jag frågestunden någon gång imorgon :) Men nu tycker jag att ni ska få lite bilder på Justin ... Om ni vill förståss... Idag kommer jag inte att blogga mycket om Bieber för att idag ska jag göra annat så att ...

Av Blomman Blom - 5 augusti 2010 16:23


   Heej !...Nu är det dags för frågestund ! Frågestunden håller på tills imorgon på kvällen eller i övermorgon på morgonen ! ... Ni kan fråga exakt vad som helst om Justin Bieber och jag lovar att svara på allt ! Om ni frågar t.ex. Vad hans mamma...

Av Blomman Blom - 5 augusti 2010 15:20

       Det är väldigt många som tror att Justin Bieber och Kim Kardashian är ihop ! ... Men så är det INTE de är BARA vänner ! -Bara för att man håller handen med en tjej måste inte det betyda kärlek ! Och dessutom reser jag för mycket för a...

Presentation

Heej !
Detta är en blogg för Justin Bieber tokiga ! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bästa låten med Justin Bieber ?
 BABY !! :D
 Vet inte... -.-
 Alla är lika bra :)
 Somebody to love är bara BÄST !
 Down to earth ! :D
 One Time såklart !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards