blommans-bieber-blogg

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Blomman Blom - 5 augusti 2010 16:23

   Heej !...Nu är det dags för frågestund ! Frågestunden håller på tills imorgon på kvällen eller i övermorgon på morgonen ! ...

Ni kan fråga exakt vad som helst om Justin Bieber och jag lovar att svara på allt !

Om ni frågar t.ex Vad hans mamma heter så kommer jag svara om jag kan och om jag inte kan så ska jag försöka ta reda på det :)



Av Blomman Blom - 5 augusti 2010 15:20

    


Det är väldigt många som tror att Justin Bieber och Kim Kardashian är ihop ! ...

Men så är det INTE de är BARA vänner !

-Bara för att man håller handen med en tjej måste inte det betyda kärlek ! Och dessutom reser jag för mycket för att hinna ha  en tjej ! , Säger Justin Bieber till Tidningen Glitter !

Så att Justin Bieber är alltså Singel !

Av Blomman Blom - 5 augusti 2010 14:27

Heej !

Någon gång har ni väl hört Justin bieber ?... Såklart ;)

Jag kommer skriva väldigt mkt om han ! ... Och lite skvaller och annat smått och gått :) Men jag kommer dock att skriva varje dag ! ... Jag kanske skriver 2-3-4 dagar i veckan det beror lite på ;)

Jag hoppas ni gillar bloggen!

Här får ni lite bilder på alla tjejers favorit : Justin bieber !


                




Presentation

Heej !
Detta är en blogg för Justin Bieber tokiga ! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bästa låten med Justin Bieber ?
 BABY !! :D
 Vet inte... -.-
 Alla är lika bra :)
 Somebody to love är bara BÄST !
 Down to earth ! :D
 One Time såklart !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards